Klacht: Pakket niet geleverd, wel betaald plus incassokosten

op 10 oktober 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16-03-2017 een tweetal vesten besteld, deze zijn alleen nooit aangekomen.
Mail na mail na mail gestuurd, geen antwoord. De kosten liepen natuurlijk op en uiteindelijk is het naar een incassobureau gestuurd. Via facebook nog enkele keren contact gehad, tussendoor hadden wij geen internet ivm overstap en kon ik geen retour/missend formulier invullen. Kan gebeuren! Uit wanhoop het incassobureau betaald EN ook meerdere keren gemaild over het missende pakket, weer geen gehoor of respons terug. Nu weer gemaild en ja hoor eindelijk in september eens een reactie terug. Het komt erop neer dat we alleen het bestelbedrag terug krijgen ipv het volledige bedrag incl boetes, het is “aangepast” Met andere woorden, ze lichten je keihard op voor artikelen die niet geleverd zijn.

Gewenste Oplossing:

Geef het volledige bedrag terug van €76,88 ipv enkel het bestel bedrag! Zo kunnen jullie niet met klanten omgaan,pure oplichterij dit!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 10 oktober 2017 om 13:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Overduin, bedankt voor uw bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. U hebt een vraag over een vermist pakket. Deze werd verwerkt op 10 oktober, waardoor een terugbetaling van € 36,88 wordt klaargezet. De incassokosten werden in rekening gebracht door incassobureau Contentia, u kunt hierover met hen contact opnemen. Het team van bonprix

Heeft op 10 oktober 2017 om 13:09 geantwoord

Als bedrijf zijnde horen jullie alles verder af te ronden gezien zij met jullie werken. Nu moet ik als ik het begrijp weer tig mailtjes sturen om mijn resterende geld terug te krijgen? Met gemak word dit een van het kastje naar de muur verhaal..

Alle klachten die gemeld zijn door Pissig85