Klacht: Pakket niet geleverd volgens afspraak

op 27 mei 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

6 dagen geleden op een zondag via een Duitse webshop een bestelling gedaan.
Moest daarbij nog E18,50 verzend kosten betalen en dan zal het via UPS binnen 4 a 5 dagen geleverd worden.
Ik kreeg van die zelfde webshop de dag daarna een mailtje dat het item verstuurd is.
Ik kreeg gister en vandaag (4 dagen later dus) een mailtje binnen van UPS dat een pakket onderweg is en op vrijdag laat in de middag zal arriveren.
Na die middag thuis geweest te zijn niks ontvangen.
Dus ik de trackings code erbij gepakt en gaan zoeken op hun website.
Daar staat dus vermeld dat het pakket nog in Duitsland ligt en pas maandag geleverd gaat worden!!!
Dat is zijn 7 dagen en niet 4 of 5!!!
Vind ik erg belachelijk aangezien ik wel betaald heb maar niet de service krijg maar dat geld!
Plus het feit dat ik weer vrij moet nemen om maar te hopen dat men het pakket komt afleveren.
Dit is trouwens al de 3e keer dat ze zoiets flikken!!!

Als ze me pakket oprijd leveren!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS