Klacht: Pakket niet geleverd volgens afspraak

op 27 mei 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

6 dagen geleden op een zondag via een Duitse webshop een bestelling gedaan.
Moest daarbij nog E18,50 verzend kosten betalen en dan zal het via UPS binnen 4 a 5 dagen geleverd worden.
Ik kreeg van die zelfde webshop de dag daarna een mailtje dat het item verstuurd is.
Ik kreeg gister en vandaag (4 dagen later dus) een mailtje binnen van UPS dat een pakket onderweg is en op vrijdag laat in de middag zal arriveren.
Na die middag thuis geweest te zijn niks ontvangen.
Dus ik de trackings code erbij gepakt en gaan zoeken op hun website.
Daar staat dus vermeld dat het pakket nog in Duitsland ligt en pas maandag geleverd gaat worden!!!
Dat is zijn 7 dagen en niet 4 of 5!!!
Vind ik erg belachelijk aangezien ik wel betaald heb maar niet de service krijg maar dat geld!
Plus het feit dat ik weer vrij moet nemen om maar te hopen dat men het pakket komt afleveren.
Dit is trouwens al de 3e keer dat ze zoiets flikken!!!

Gewenste Oplossing:

Als ze me pakket oprijd leveren!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door patrick076