Klacht: Pakket niet geleverd

op 07 juli 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

6 juli zou ik een pakket ontvangen. Na afwisselende thuis-blijf-diensten met mijn vriendin, tot laat in de avond, is er op de dag van de levering geen pakket aangeboden. Ook is er geen infonotice achtergelaten.

Op de dag van de levering was het pakket uitgegeven aan een ups chauffeur in Apeldoorn. Echter is deze chauffeur nooit bij mij aan de deur geweest, maar staat er vervolgens bij de traceerdetails dat het pakket in Frankrijk(Savigny la Temple) is. Dus waar gaat het pakket heen? Ga ik het pakket nog wel ontvangen op korte termijn? Of überhaupt nog wel ontvangen? Ga ik wel iets horen van ups of word ik in het donker gelaten? Ik vind dat ups met zijn bezorgdienst is tekort geschoten, maar vooral in de communicatie over de levertijden en de wijzigingen ervan.

Graag wil ik zsm geïnformeerd worden over een zo snel mogelijke levering van mijn pakket met een nauwkeurige van de levertijd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:19 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Rabberzzz