Klacht: Pakket niet bezorgd en klantenservice had hier geen boodschap aan

op 26 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zouden wij een pakket ontvangen wat met DPD zou worden bezorgd. Nu heeft de bezorger niet aangebeld en heeft het pakket direct naar een DPD punt gebracht en aangegeven online dat wij niet thuis waren. Wat dus niet klopt aangezien wij vandaag een uurtje daarvoor nog een pakket hebben aangenomen van PostNL. Daarnaast heeft DPD nieteens een briefje bij ons in de bus gedaan.

Na het bellen van de klanten service werd aangeven dat hier niks tegen gedaan kan worden en dat het ons woord tegen die van de bezorger was. Er kon geen contact worden opgenomen met de bezorger. De medewerkster aan de telefoon gaf aan dat ze niks aan de situatie kon doen en dit verder haar tijd niet waard was. Erg ontevreden over DPD.

Zou fijn zijn als de bezorger gewoon zou aanbellen of dat er direct wordt aangegeven dat pakketen niet worden thuis bezorgd.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Naam anoniem