Klacht: Pakket niet aangekomen

op 20 juni 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 31 mei 2016 een pakket verstuurd in eigen land en tot op heden ( 20-06-2016 )nog altijd niet bij bestemming aangekomen. Enig verder contact via UPS of Kiala blijft uit, waar is mijn pakket ter waarde van 900€ naar toe.

Als ze mijn pakket terug vinden of ik er word voor vergoed.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:21 geantwoord