Klacht: pakket na 3 weken nog niet aangekomen

op 19 augustus 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben van belgie en wil iets melden

ik had online een aankoop gedaan en dit zou worden opgestuurd via ups pakketje is vertrokken op 2 augustus laatste dat ik kreeg was op 8 augustus dat pakket naar andere ups access point ging en daarna niets meer gehoord al gemaild enz en geen enkele reactie dit is nu volgende disndag 3 weken geleden dat het pakket is vertrokken vanuit Dion belgie
ze zeggen me ook niet waar het pakket zicht bevind nog of dat ze het kwijt zijn word gewoon in de kou gelaten.

de 1 van ups zegt dat de pakket vertraging hebben en een ander van ups zegt dan weer dat het pakket te lang weg is en dat dit moet worden onderzocht!!!
en als ik dan contact opneem met het punt waar het pakket moet aankomen dan zeg deze steeds dat het pakket er niet is.
zie dat het pakket in brussel is aangemaakt en daar blijft het ook bij word ook niet verzonden of wat dan ook

Gewenste Oplossing:

als ik mijn pakket in mijn bezit heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Jurgen.R