Klacht: pakket na 3 weken nog niet aangekomen

op 19 augustus 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik ben van belgie en wil iets melden

ik had online een aankoop gedaan en dit zou worden opgestuurd via ups pakketje is vertrokken op 2 augustus laatste dat ik kreeg was op 8 augustus dat pakket naar andere ups access point ging en daarna niets meer gehoord al gemaild enz en geen enkele reactie dit is nu volgende disndag 3 weken geleden dat het pakket is vertrokken vanuit Dion belgie
ze zeggen me ook niet waar het pakket zicht bevind nog of dat ze het kwijt zijn word gewoon in de kou gelaten.

de 1 van ups zegt dat de pakket vertraging hebben en een ander van ups zegt dan weer dat het pakket te lang weg is en dat dit moet worden onderzocht!!!
en als ik dan contact opneem met het punt waar het pakket moet aankomen dan zeg deze steeds dat het pakket er niet is.
zie dat het pakket in brussel is aangemaakt en daar blijft het ook bij word ook niet verzonden of wat dan ook

als ik mijn pakket in mijn bezit heb

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:03 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Jurgen.R