Klacht: Pakket kwijt, geld weg

op 12 mei 2020 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste,

Op 18-12-2019 heb ik een retour verstuurd naar de winkel Size? via een Access Point in Barendrecht. Dit pakketje is dezelfde dag aangekomen in Eindhoven, daarna niet meer gezien. Het product moest met Klarna betaald worden. Omdat ik het retour had gestuurd is de factuur een aantal keer stil gezet, maar uiteindelijk heb ik de factuur (met een verhoging) alsnog moeten betalen, omdat het pakketje nooit is aangekomen bij Size?. Sinds toen word ik constant heen en weer gestuurd door Size?, Klarna en UPS. Ik krijg jullie ook telefonisch niet te pakken en mijn mailtjes worden nauwelijks beantwoord.
De track en trace: 1Z46409W9127630497
Omdat het een oud retour is kan het zijn dat de Track en trace niet beschikbaar is. Hieronder een foto die ik had genomen toen het nog beschikbaar was:
https:ibb.corc8qqQ7

Ik ben tevreden wanneer ik het geld terug heb ontvangen die ik genoodzaakt was aan Klarna te betalen. Het gaat om een bedrag van 263,50 euro.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door keremgunbulut