Klacht: Pakket kwijt, geld kwijt

op 01 juni 2020 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

KLACHT!!!

19 mei bestelling geplaatst, zou 20 mei geleverd worden. Vervolgens 4 keer een bezorgafspraak ontvangen van zowel DHL als PostNL. 4(!) keer contact opgenomen met de klantenservice van de Bijenkorf, zowel telefonisch als via whatsapp. Wordt er doodleuk verteld dat ik inderdaad mijn geld kwijt ben zolang het pakketje niet boven water komt. Dit pakketje dwarrelt ergens rond bij DHL, niemand die weet waar het is. IK WIL ZO SNEL MOGELIJK DAT DE ENIGE OPLOSSING DIE ER IS WORDT UITGEVOERD EN DAT IS DAT IK ZO SNEL MOGELIJK MIJN GELD TERUG ONTVANG!!!

Geld terug

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 01 juni 2020 om 16:46 geantwoord

Hi Saida!

Ik heb het even voor je nagekeken en zie inderdaad dat mijn collega dat zo tegen jou heeft gezegd. Dit klopt echter niet natuurlijk. Onze webshop heeft namelijk een onderzoek bij DHL gestart. Dit is nodig, omdat het pakket verzekerd is verzonden. Wanneer bij het onderzoek blijkt dat het pakket niet gevonden zou kunnen worden, dan lossen wij dit uiteraard verder met jou op. Onze webshop zal jou via e-mail op de hoogte houden. Mijn welgemeende excuses voor de verwarring!

Groetjes,
bcareScott

Heeft op 01 juni 2020 om 20:47 geantwoord

Dezelfde standaard antwoord die ik nu voor de 5de keer heb mogen ontvangen. IK EIS MIJN GELD TERUG

Alle klachten die gemeld zijn door saida1988