Klacht: Pakket is zoek

op 04 oktober 2017 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

We hebben op 24sep 2017 een bestelling geplaats en tot op heden niet ontvangen.

Bezorger is nog onderweg staat online bij post nl. Enigste wat bijenkorf kon doen is een onderzoek laten starten bij post nl. Tot de dag van vandaag , 4okt weet ik niet waar mij pakket is.

Ik ben niet tevreden over de wachttijd, daarnaast dat er nu geen andere oplossing is, en dat kan gewoon nieg bijenkorf kan niet eens aanbieden om mij geld terug te geven het is een waarde van 350€! En ik moet wachten tot dat ze wat van post nl horen en daar neem ik geen genoege over. Daarnaast word ik elke keer verkeerd geinformeerd. Zat belde ik, zeiden z je word zondag teruggebeld voor een oplossing. Bel ik maandag terug staat er helemaal geen melding over me telefoontje! Maandag word er gezegd binnen 48 uur hoor je wat en later zeggen ze minimaal 5 dagen!! Snap je hoe frustrerend dit is

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 04 oktober 2017 om 14:28 geantwoord

Er is uitgebreid contact geweest met de klant over deze order waarin is uitgelegd dat wij er mee bezig zijn en dat de klant een mailtje of telefoontje krijgt zodra er meer bekend is. De order is op 30 september geplaatst met een ander e-mailadres dan opgegeven hier, de klacht staat bij ons uit sinds 2 oktober op het emailadres van de order.

Reactie van de melder van de klacht Tehseen

2 maanden geleden - Geen reactie??????????

Heeft op 05 oktober 2017 om 15:38 geantwoord

Er is geen oplossing......

Alle klachten die gemeld zijn door Tehseen