Klacht: Pakket blijft op depot

op 14 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag heb ik contact opgenomen met de klantenservice over mijn pakket ik heb 20 minuten in de wacht gestaan dat was dus al 10 euro, vervolgens heeft de desbetreffende dame een mail gestuurd omdat ze ook niet snapte waarom het nog niet gescand was, maar verder is er nog geen enkele verandering sinds vanochtend. Mijn pakket ligt al vanaf maandag op het depot in Berkel en Rodenrijs en moet dus eerst nog naar het depot in Beverwijk voordat deze bij mij kan worden geleverd. Er zit een cadeau in voor zaterdag, ik had er rekening meegehouden dat er een dag of 3 vertraging kon zijn, maar het ligt nu al 3 dagen te niksen daar en aangezien jullie niet leveren op zaterdag weet ik even niet wat ik nu moet. Als het vandaag naar Beverwijk gaat kan het dan morgen nog geleverd worden? Ik vind een week levertijd zelfs in deze periode wel erg lang en na wat ik heb gelezen op internet over jullie service ben ik erg bang dat het nog veel langer gaat duren. Kunnen jullie mij enige informatie geven over mijn pakket?
Aanvulling 15 mei
Gisteravond opeens mail gekregen dat het pakket vandaag bezorgd zou worden, nu is het al 15 uur ‘onderweg naat het depot in de buurt, net weer 15 euro uitgegeven aan een telefoontje met dpd en weer geen steek verder gekomen, ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Het pakket word dus niet vandaag geleverd want is rondjes door Nederland aan het rijden. Ik heb dpd weer eens een mail gestuurd met de screenpictures erbij dat het pakket vandaag bezorgd zou worden, ik ben benieuwd naar hun antwoord

Als het pakket op tijd komt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door step11