Klacht: Pakket blijft hangen in het magazijn in Rotterdam

op 13 mei 2020 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket bevindt zich sinds 5 mei in Rotterdam. Sindsdien is het ingeklaard en zijn de C.O.D. kosten betaald. Het is vandaag 13 mei en mijn pakket beweegt zich niet. Het blijft op magazijnscan hangen. Ik krijg de klantenservice niet te pakken (2 keer tot een half uur toe in de wacht gestaan, niemand beantwoord de telefoon) ook heb ik gemaild, en ook hierop heb ik geen reactie ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik informatie krijg over wanneer mijn pakket geleverd wordt en uitleg over waarom het zo lang duurt. Uitermate tevreden ben ik op het moment dat ik dit pakket in eigen handen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Reactie van de melder van de klacht NinaCranen

4 maanden geleden - Dank je wel!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NinaCranen