Klacht: Pakket bezord op verkeerd adres

op 21 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren 18 mei werd er rond 0.45 gebeld,dpd stond voor de deur met een pakket,ik riep,was boven uit het raamkom er aanbezorger riep prettige dag verder en liep naar auto,ik naar benden voor de deur een reuze pakket ruim 8 kilo en op de Wetlaan 38in Zeist bezorgd en ik zag dat het naar 68 op de Wetlaan moest,de bezorger was weg.Momenteel mag ik de deur niet uit,ben ziek,kan ook een pakket van 8 kilo niet tellen,heb een discus hernia,dus jullie telefoonnummer gebeld en ruim 20 minuten in de wacht gestaan,dus rond de 10 euro schade,dank hiervoor.Mw.aan telefoon zogenaamd vriendelijk maar zat te mopperen terwijl ze dingen aan het intoetsen was, ik heb gezegddit is jullie probleem het is verkeerd bezorgd ook al is het hier in de straat,ik heb nu niemand die dat kan gaan brengen zelf ben ik ziek.Er werd me gezegd dat ik maar moest wachten totdat er een keer iemand dat pak kwam afhalen ,of de ontvanger of de koerier van DPD het gaat hier om pakketnummer 1550 5483896249 Q
Naar de Wetlaan 68
Zeist 3707
is gebracht op 38
de Wetlaan
3707XE Zeist tel 0306952246 [email protected]
Ik vind de houding van de diegenen die de telefoon opnam was rond 10.10 ronduit onbeschoft,helaas ben ik erg boos geworden en heb gezegd dat dit nu mijn probleem wordt gemaakt terwijl de verantwoordelijkheid bij DPD ligt.
Hoop dat dit heel snel wordt verholpen er wachten mensen op een bestelling en hier staat het heel erg in de weg.

niet tevreden

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Reactie van de melder van de klacht M.krantz

4 maanden geleden - nog even toegevoegd het pakket staat hier nog steeds.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.krantz