Klacht: Pakket als bezorgd gemeld, maar niet ontvangen

klagerd0325363 op 08 oktober 2026 over GOFO in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf GOFO
Status Open
Datum 8 oktober 2026

Een klant heeft een probleem met een bestelling bij GOFO, waarbij het pakket als bezorgd is gemeld, maar niet is ontvangen. Ondanks een foto van de bezorging, is het pakket niet thuis, bij buren of een afhaalpunt aangekomen, wat leidt tot frustratie.

Mijn Klacht:

Ik heb een probleem met mijn bestelling bij GOFO. Volgens de verzendinformatie is mijn pakket bezorgd, maar ik heb het niet ontvangen. Het pakket is niet bij mij thuis afgeleverd, en ook niet bij mijn buren of een afhaalpunt. GOFO heeft een foto gestuurd waaruit blijkt dat het pakket bezorgd zou zijn, maar ik heb het nog steeds niet in mijn bezit. Dit is zeer frustrerend.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek GOFO om het pakket alsnog bij mij te bezorgen of om een nieuwe bestelling te leveren.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over GOFO

Reactie van de melder van de klacht klagerd0325363

1 week geleden - Bla bla niet telefonisch bereikbaar en komt niet met antwoorden,blijf maar zelfde antwoorden geven

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM