Klacht: Bestelling niet geleverd en slechte communicatie

klager37a975d1 op 21 oktober 2026 over GOFO in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 2.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf GOFO
Status Open
Datum 21 oktober 2026

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling geplaatst bij GOFO, maar deze is nooit geleverd. Na twee keer contact te hebben opgenomen, werd mij beloofd dat er onderzoek zou worden gedaan, maar ik heb hierna niets meer van gehoord. Het gebrek aan communicatie en follow-up is zeer teleurstellend.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek om een verklaring over de gang van zaken en een verbeterde communicatie in de toekomst.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

56 minuten geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over GOFO

Reactie van de melder van de klacht klager37a975d1

54 minuten geleden - Er word niet naar de klacht gekeken

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM