Klacht: Pakket afgeleverd bij verkeerd adres.

op 26 mei 2020 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorger heeft mijn pakket in de verkeerde straat afgeleverd, en niet 12 straten verder. Maar in een heel ander postcode gebied. Contact opnemen met UPS is erg lastig en wanneer dit eindelijk lukt moet je hier actief achteraan blijven gaan, want wanneer je om een update vraagt is het bij UPS niet vanzelfsprekend dat zij je dan ook die update laten weten. Nee, daar moet je dan weer om vragen. Kortom: slechte service, slechte bezorgdienst.

Gewenste Oplossing:

.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door leighbaris