Klacht: Pakje nog steeds niet afgehaald

op 20 juni 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naar meerdere malen contact met bonprix te hebben op genomen licht het pakketje dat opgehaald zou worden nog steeds bij mij thuis

Gewenste Oplossing:

Niet tevreden zo ga je niet met je klanten om

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 21 juni 2016 om 08:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste H.Het. Theuerzeit,

Het ophalen van retourzendingen ligt in handen van PostNL. Ik nodig u uit PostNL hierover te contacten.

Mijn excuses voor het ongemak.

Het is mogelijk je pakket zelf naar een PostNL afhaalpunt te brengen. Dit is gratis, snel en comfortabel.

Je vindt de PostNL afhaalpunten en openingstijden terug op www.bonprix.nl.

Voor een retourafspraak bij je thuis, bel je naar 0900-1903 (0,60 euro/gesprek). Je kunt via de sprekende computer een afspraak maken met PostNL voor het ophalen van je pakket.

Vergeet niet het volgende adres op uw pakket te vermelden:

bonprix
Antwoordnummer 32000
8000 ZB Zwolle

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Het team van bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door H.Het. Theuerzeit