Klacht: Padje

op 08 augustus 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

Pas werkt niet nu nieuwe aan gevraagd dit is geen probleem maar omdat wij op vakantie zijn wouden we hem op een filiaal laten komen nu 5 dagen geen geld kunnen op nemen en een tank benzine verrijzen omdat de pas thuis kont erg vreemd dat er geen andere mogelijkheid is

Pas op halen bij filiaal abn amro in meppel

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 09 augustus 2017 om 11:35 geantwoord

Goedemiddag Ewaloos,

Zojuist heb ik je gebeld op het door jou opgeven telefoonnummer en contact gehad met je moeder. Ik kan me voorstellen dat je baalt als je pas kapot is en je net op vakantie gaat!

Het klopt inderdaad dat wij een vervangende pas alleen kunnen versturen naar het adres wat bij ons in het systeem staat. Dit is veiligheidsbeleid. Om die reden kunnen we een nieuwe pas dus niet zomaar versturen naar een adres naar keuze, zoals het kantoor.

Natuurlijk willen we niet dat klanten zonder geld komen te zitten gedurende het wachten op een nieuwe pas. Daarom bieden wij de mogelijkheid dat je met een geldig legitimatiebewijs langs een kantoor naar keuze komt, zodat wij een geldopname voor je kunnen doen vanaf je rekening.

Op die manier kun je dus toch zorgeloos genieten van je vakantie! In overleg met je moeder sluit ik de klacht na het versturen van dit bericht. Ik wens je een hele fijne vakantie!

Layla
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ewaloos