Klacht: Probleem met bezorging en geen reactie op contact

klager20b1c811 op 08 juli 2026 over Packs in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Packs
Status Open
Datum 8 juli 2026

Een klant van Packs ervaart problemen met de bezorging van een pakket, waarbij twee afspraken niet zijn nagekomen. Pogingen om contact op te nemen via telefoon en e-mail zijn zonder resultaat gebleven, waardoor de klant al twee dagen zonder terugkoppeling wacht.

Mijn Klacht:

Ik heb een probleem met de bezorging van mijn pakket van Packs. Er waren twee afspraken gemaakt voor de bezorging, maar het bedrijf is niet komen opdagen. Ondanks mijn pogingen om contact op te nemen via telefoon en e-mail, heb ik geen reactie ontvangen. Ik heb nu al twee dagen gewacht zonder enige terugkoppeling.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek Packs om een duidelijke communicatie over de status van mijn bezorging en een oplossing voor het probleem.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Packs

Reactie van de melder van de klacht klager20b1c811

3 maanden geleden - Slecht geen cijfer verdienen ze wat een bedrijf zo maak je ze niet vaak mee

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM