Klacht: Tekortkoming in gemaakte afspraken

TR82 op 01 juni 2019 over Paans Service in de categorie Installatiebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zit de hele middag te wachten tot een monteur langskomt voor het onderhoud van de CV-installatie en er is niemand komen opdagen terwijl ik hierdoor een dag vrij heb moeten nemen van werk.

Vervolgens na twee uren wachten gebeld naar de klantenservice. Krijg ik als reactie dat er wellicht een fout is gemaakt of iets dergelijks. Oké prima, kan gebeuren. Dus ik plan een nieuwe afspraak in met het verzoek om dit per mail of per post te bevestigen. Krijg ik als reactie: Ja, maar dat kan ik niet doen mevrouw. Verzocht om dan een meerdere van hem te spreken die het verzoek wél kan bevestigen aangezien dit mij niet nog een keer zal overkomen en dat ik niet voor Jan met de korte achternaam ga zitten wachten. Meneer plaatst mij in de wacht en komt vervolgens 2 minuten daarna met het antwoord dat het vooralsnog niet mogelijk is om de afspraak te bevestigen maar dat het hierbij telefonisch is bevestigd.

Verzocht om toch met een oplossing te komen maar dat was niet mogelijk. Dit ook aangegeven bij de medewerker en toen was het bijna 1 minuut stil aan de andere kant van de lijn. Wist wellicht niet wat hij moest zeggen.

Gewenste Oplossing:

Dat Paans met duidelijke afspraken komt en het zwart op wit, per mail dan wel per post, bevestigt. Gelukkig heb ik het gesprek opgenomen maar aangezien ik niets zwart op wit heb, heb ik geen poten om op te staan bij de eerstvolgende keer dat het wederom misgaat en geloof me - het zál misgaan.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)
Alle klachten die gemeld zijn door TR82