Mijn Klacht:
In september 2014 ben ik verhuisd van een drive-in woning naar een appartement. Het logische gevolg hiervan is minder energieverbruik door woonoppervlakte en lagere maandlasten ivm stookkosten bij de huurprijs. De verhuizing is netjes doorgegeven bij Oxxio en met een adviseur gekomen tot een lagere maandlast. Helaas is deze afspraak niet doorgekomen binnen het systeem en heb ik een periode van 6 maanden verschillende keren contact opgenomen om de nieuwe afspraak steeds opnieuw te laten bevestigen. In de tussentijd werd er een nieuw systeem geinstalleerd bij Oxxio, wat de eerste maanden vooral niet en falend heeft gewerkt. Hierdoor heb ik een incassonota gekregen van €488 en een opzeggen van mijn energiecontract buiten mijn schuld om. Bij diverse contacten werd ik van het kastje naar de muur gestuurd, maar op dit moment is er nog geen duidelijkheid en draai ik op voor de ellende.
Gewenste Oplossing:
Als Oxxio mij in het gelijk stelt en de kosten en afsluiting bij de netbeheerder terug draait.