Klacht: OXXIO negeert de CCP-datum

JJAANNSSEENN op 11 mei 2015 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben mondeling overeengekomen dat mijn CCP-datum bij de overstap in acht moet worden genomen. OXXIO heeft dit nagelaten, waardoor ik opzegboetes moet betalen aan mijn vorige leverancier. Ik heb inmiddels een aangetekende brief naar het hoofdkantoor van OXXIO gestuurd met een beschrijving van mijn klacht.

Gewenste Oplossing:

Onmiddellijk de ingangsdatum van het contract aanpassen aan de afgesproken CCP-datum en mijn contract bij de vorige leverancier herstellen, of mijn opzegboetes betalen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Oxxio beoordeeld.

Oxxio

Heeft op 12 juni 2015 om 08:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vandaag hebben wij telefonisch contact met de klant opgenomen en zijn tot een oplossing gekomen.

Met vriendelijke groet,
Leonie
Oxxio Nederland bv

JJAANNSSEENN

Heeft op 12 juni 2015 om 09:18 geantwoord

OXXIO heeft mij telefonisch laten weten dat zij mijn klacht begrijpen en dat ze coulantie willen tonen; binnen 2 à 3 zullen mijn opzegboetes ad 100 euro door OXXIO worden vergoed. Ik ben tevreden met deze oplossing en mijn vertrouwen in OXXIO is weer hersteld.

Alle klachten die gemeld zijn door