Klacht: OXXIO

op 07 mei 2015 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Ik verzoek oxxio nu al maanden om Mijn Oxxio te activeren,en telkens de belofte dat het binnen korte tijd gedaan zou worden.Eerst hadden ze problemen met hun IT.Nu zou het binnen 10 dagen weer geactiveerd worden,maar ik wacht alweer een paar weken.Al mijn post kan ik niet meer bij,alles is weg,ik kan alleen inloggen,verder een leeg scherm,Alles is weg.Beste oxxio,wanneer is dit probleem,na al uw beloftes,nu eens werkelijk opgelost.

Activeer mijn oxxio en zet alle post weer terug

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht jo111111

5 jaren geleden - Vandaag contact gehad met OXXIO,omdat ik 20-4-2015 een email / aanmaning kreeg of ik direct 70,47 wilde betalen,waarvan 40 euro incassokosten.Geen acceptgiro of herinnering ,nee,direct 40 euro incassokosten.Dit terwijl oxxio mijn jaarrekening teruggave zou verrekenen met maart,dat hadden ze even vergeten. Daarnaast had ik toen mijn oxxio nog werkte ,in mijn oxxio de betaaldatum naar 23 e van de maand gezet. Volgens mevrouw Jasmina van de klantenservice kan je dit in mijn oxxio niet doen???????????? Dus mevrouw Jasmina is niet op de hoogte wat je in mijn oxxio wel en niet kan doen,er staat duidelijk, regel al uw zaken zelf in mijn oxxio.Mijn nieuwe contract die ik februari had afgesproken met OXXIO, heb ik tot op de dag van vandaag nog niet gehad.toen ik mevrouw Jasmina meedeelde dat ik geen 40 euro incassokosten betaal als ik niet eens in mijn oxxio kan,ik geen contract heb ontvangen en de datum allang naar de 23e had gebracht,en niet eens een acceptgiro of herinnering kreeg,hing zij direct de telefoon op,terwijl zij mij eerst naar de afdeling contracten zou doorverbinden.Toen ik haar vroeg wie over de 40 euro incassokosten ging,deelde zij mij mee zij hierover ging en dat zij vind dat het terecht is.Zeer onbeschoft allemaal.Ik belde 19-05-2015 om 15.52 uur en sprak met Jasmina.Hoe kan ik weten wat exact mijn maandbedrag is als ik niet eens weet wat en waarvoor ik betaal. Geen contract met gebruik tarieven voor mij,geen gebruik van mijn oxxio,geen acceptgiro of herinnering email,alleen een aanmaning email met even 40 euro erbovenop.Kom op oxxio zo ga je dus echt niet met klanten om,schandalig.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 16 juni 2015 om 14:15 geantwoord

Beste Jo111111,

Het heeft even geduurd maar de inlogproblemen zijn inmiddels opgelost. Namens Oxxio wil ik mijn excuses aanbieden voor het feit dat het zo lang heeft moeten duren.

Michaël
Oxxio Nederland bv

Heeft op 06 april 2016 om 21:40 geantwoord

heeft allemaal veel te lang geduurd.Deel klanten niet mee dat je in mijn oxxio alles kan regelen als deze site bijna nooit werkt.

Alle klachten die gemeld zijn door jo111111