Klacht: Niet te geloven

Agi op 10 juni 2015 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vind het niet normaal dat ene collega Nadia van oxxio zo een toon kan opzetten, het is nimmers de klant die de koning hoort te zijn ik bel om er een oplossing voor te bedenken wordt er zo associaal tegen mij gepraat?!

De nota klopt niets van, ik ga me oxxio contract ook opzeggen ben hier klaar mee laat me niet oplichten!

Gewenste Oplossing:

Ik ben jarenlang klant bij Nuon geweest geen enkele problemen gehad ik gebruik nog steeds even veel, maar nu in plaats van wat te krijgen moet ik 1572,45 betalen? Nee gaat niet gebeuren als het zo moet kappen we ermee!

Ik hoor zsm van jullie en die Nadia moet ontslagen worden vieze mens!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 19 juni 2015 om 14:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Agi,

Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad. Je betwist het verbruik op je jaarnota.
Van 2008 tot 2012 was jouw gemiddelde jaarverbruik rond de 3000 kWh. In de periode 2012 tot 2014 is er door Nuon, per jaar gemiddeld 300 kWh in rekening gebracht. In vergelijk met de voorgaande jaren is dit te weinig. Doordat wij nu een werkelijke meterstand hebben, is er een naheffing ontstaan. Dit verbruik dient aan Oxxio te worden voldaan.

Ik vertrouw erop je hiermee volledig te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Taoufik
Oxxio Nederland bv

Alle klachten die gemeld zijn door