Klacht: Mijn Oxxio

op 06 april 2016 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Alweer is het alweer een week dat ik niet kan inloggen in mijn oxxio.
email gestuurd naar klantenservice.gebeld met klantenservice Lissy op 5-4-2016
Kreeg als antwoord,is een IT probleem kan een paar weken duren.
Klanten kunnen volgens Oxxio al hun zaken regelen en inzien ( tevens post) in Mijn Oxxio.
Hoe kunnen klanten dit doen als zij maanden lang niet kunnen inloggen en als ze eindelijk kunnen inloggen dat er daarna weer een probleem is dat het onmogelijk is weer in te loggen.
De site mijn oxxio ligt er 5 van de 12 maanden uit,terwijl oxxio wilt dat ik al mijn zaken online in mijn oxxio zelf regel.

Zorg voor een goed draaiende site,hier hebben klanten recht op volgens uw eigen woorden.
Laat mij niet weer weken / maanden wachten voor ik kan inloggen en mijn contract en overige zaken kan regelen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 07 april 2016 om 13:04 geantwoord

Beste jo111111,

Dank voor het delen van je klacht over de werking van de Mijn Oxxio app. Het is erg lastig dat deze al geruime tijd niet goed functioneert. Daar zijn we ons van bewust. Het probleem is technisch gezien zodanig complex en grootschalig, dat we het helaas niet snel kunnen oplossen. Onze excuses daarvoor. We hopen dat het binnen enkele weken opgelost is.

Mocht je in de tussentijd op zoek zijn naar bepaalde informatie, geef dit dan gerust aan ons door. Dan kijken we natuurlijk graag of je kunnen helpen.

Robin, medewerkster Oxxio

Heeft op 07 april 2016 om 17:42 geantwoord

net als verleden jaar toen mijn contract opnieuw inging kon ik maanden niet in mijn oxxio om mijn contract in te zien.Dit jaar weer hetzelfde probleem,mijn contract is voorbij en nu kan ik wederom niet mijn nieuwe contract en tarieven inzien.
Graag wil ik een copy van mijn huidige nieuwe contract met tarieven van oxxio.
uw klantenservice mailt mij niet terug,dus wil ik dit graag van u via deze site of per email ontvangen

Bericht van Oxxio

4 jaren geleden - Beste jo111111,Excuses dat je geen reactie op je e-mail hebt ontvangen. Welk probleem ervaar je met het inloggen op Mijn Oxxio? Het account is namelijk actief en ik kan vanaf hier wel inloggen met jouw account.Ik vraag mijn collega's de tarieven alsnog zo snel mogelijk per e-mail naar je toe te sturen.Met vriendelijke groet,Robin, medewerkster Oxxio

Alle klachten die gemeld zijn door jo111111