Klacht: incasso gezamenlijke rekening

ivandelinde op 04 mei 2015 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al weken kan er niet geïncasseerd worden van mijn rekening. niet omdat er niet voldoende saldo opstaat, maar omdat Oxxio niet kan incasseren van een gezamenlijke rekening!! eerst verliep het goed toen het van mijn rekening werd geïncasseerd, maar toen het rekeningnummer was veranderd plots niet meer. eerst was er een storing bij hun en nu dit excuus!! nog nooit gehoord dat er niet geïncasseerd kan worden van een gezamenlijke rekening. het zou hooguit twee tot drie weken duren voordat het opgelost is, maar we zijn al meerdere weken verder!! ik ga dus overstappen, geen steil om zo om te gaan met klanten!

Gewenste Oplossing:

als er eindelijk eens geïncasseerd is van de gezamenlijke rekening!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - er is nog steeds geen oplossing gevonden, ze kunnen nog steeds niet incasseren van de rekening. wel een acceptgiro sturen en verwachten dat wij daar gaan voor betalen, denk het niet!!! hebben al een andere leverancier gevonden en de overstap is in gang gezet! weg bij Oxxio, wat zijn zij klantonvriendelijk!! kost je een vermogen om te bellen, niet gratis nummer natuurlijk en ze doen niks voor je!!! kan niet wachten tot ik overgestapt ben, zij kunnen namelijk WEL incasseren van een gezamenlijke rekening, net als alle anderen bedrijven!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 15 juni 2015 om 14:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste ivandelinde,

Excuses voor deze late reactie. Graag beantwoord ik je vragen alsnog.

We vinden het erg vervelend dat de automatische incasso telkens niet slaagde. We graag uitgezocht waar dit door werd veroorzaakt. Helaas heb je in de tussentijd er voor gekozen om over te stappen naar een andere leverancier.

Ondanks dat wil ik namens Oxxio toch mijn excuses aanbieden.

Met vriendelijke groet,

Michaël
Oxxio Nederland bv

Alle klachten die gemeld zijn door