Klacht: Al maanden aan het wachten op een tegoed wat we terug zouden krijgen!

familie12 op 17 augustus 2015 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Oxxio has resolved this complaint
Klacht opgelost op 18 augustus 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste familie12, We hebben je klacht ook via www.klachtenkompas.nl ontvangen en wij zullen je klacht langs dat kanaal in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, Tess Oxxio Nederland bv

Bedrijf Oxxio
Status Opgelost
Datum 17 augustus 2015

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Al vanaf februari proberen wij een bedrag wat we tegoed hebben terug te krijgen, helaas zonder resultaat. Bijna iedere week bellen en mailen we maar de enige reactie die we krijgen is we gaan het in orde maken en voor je het weet ben je weer maanden verder.

Gewenste Oplossing:

Als het tegoed bedrag is gestort.! En een heel groot excuus is gemaakt voor de ongemakken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 18 augustus 2015 om 10:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste familie12,

We hebben je klacht ook via www.klachtenkompas.nl ontvangen en wij zullen je klacht langs dat kanaal in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Tess
Oxxio Nederland bv

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij geschillen met uw energieleverancier kunt u naar de Geschillencommissie Energie. Leveranciers mogen geen onredelijke opzegboetes rekenen en moeten transparant zijn over tarieven.

Bron: ACM / Geschillencommissie Energie