Klacht: Aanmaning

[email protected] op 28 september 2015 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Oxxio has resolved this complaint
Klacht opgelost op 9 oktober 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste heer, mevrouw, Graag informeer ik u over de oplossing van de klacht die u heeft ingediend op 28-09-2015. Op basis van de betaalbewijzen die u heeft toegestuurd hebben we de betalingen gecontroleerd. Al uw betalingen zijn verwerkt, desondanks blijft...

Bedrijf Oxxio
Status Opgelost
Datum 28 september 2015

Een klant van Oxxio heeft klachten over onterecht ontvangen aanmaningen en incassokosten, ondanks tijdige betalingen. De klant heeft meerdere betalingen gedaan via acceptgiro, maar Oxxio beweert dat deze niet zijn ontvangen. Na contact met het bedrijf blijft de situatie onopgelost.

Mijn Klacht:

Beste Klacht.nl

Mijn klacht is dat ik e-mails krijg van Oxxio dat ik bedragen niet heb betaald maar ik heb ze wel op tijd betaald. Daarnaast krijg ik ook nog incasso kosten van 40 euro. Ik heb contact opgenomen met Oxxio en zeggen van dat ik niet heb betaald. Mijn bankrekening nummer 321083679

26-05-2015 betaald € 84 betalingskenmerk bij acceptgiro 4003810460000011
25-06-2015 betaald € 84 betalingskenmerk bij acceptgiro 4003810460000011
29-07-2015 betaald € 84 betalingskenmerk bij acceptgiro 4003810460000011
31-08-2015 betaald € 84 betalingskenmerk bij acceptgiro 4003810460000011
28-09-2015 betaald € 84 betalingskenmerk bij acceptgiro 4003810460000011
Betaald op deze bankrekeningnummer NL56 ABNA 0606 0601 11

Klantnummer: 38104600-1

Beste heer / mevrouw,

Helaas heb je onderstaande nota’s nog niet volledig betaald, ook al hebben we je er al eerder aan herinnerd.

Nota

Openstaand bedrag

25-09-15 € 40,00
18-08-15 € 84,00
18-07-15 € 84,00
18-05-15 € 40,00
Totaal:

€ 248,00

Gewenste Oplossing:

Tevreden wanneer ik geen e-mails krijg van bedragen dat ik wel heb betaald en ben tevreden als ze weer niet in de fout gaan. Daarnaast ben ik ook tevreden van geen incasso kosten te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Oxxio

10 jaren geleden - Beste heer, mevrouw, Hierbij reageer ik op uw klacht van 28 september 2015. Wat lastig dat er onduidelijkheid is over de betalingen. Ik kan me voorstellen dat u hier een oplossing voor wil. Volgens onze gegevens staan er nog bedragen open en is er op dit moment een achterstand, u geeft aan dat u alle bedragen heeft betaald. Ik zoek graag voor u uit hoe het zit. Hiervoor ontvang ik graag betaalbewijzen van u. Deze kunt u aan ons toesturen via het e-mailadres [email protected], u kunt mijn naam vermelden in het onderwerp. Zodra ik de bewijzen heb ontvangen kan ik u verder informeren. Vriendelijke groeten, Marije Oxxio Webcare

Bericht van Oxxio

10 jaren geleden - Beste heer, mevrouw, We hebben de betaalbewijzen ontvangen, bedankt voor het toezenden. Natuurlijk gaan we hier zorgvuldig mee om, als deze kwestie is afgehandeld verwijderen we de bestanden. Ik zoek voor u uit hoe het zit met de betalingen. Zodra ik duidelijkheid heb, informeer ik u. Vriendelijke groeten, Marije Oxxio Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 09 oktober 2015 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw,

Graag informeer ik u over de oplossing van de klacht die u heeft ingediend op 28-09-2015.

Op basis van de betaalbewijzen die u heeft toegestuurd hebben we de betalingen gecontroleerd. Al uw betalingen zijn verwerkt, desondanks blijft er een bedrag openstaan. Ik stuur u per e-mail een overzicht toe, waarop u kunt zien hoe de betalingen precies zijn verwerkt en wat er op dit moment nog openstaat. Ik hoop dat dit overzicht u duidelijkheid geeft.

Vriendelijke groet,

Marije
Oxxio Webcare

[email protected]

Heeft op 16 oktober 2015 om 14:00 geantwoord

Niks is opgelost Das incasso heeft niet betaald aan Oxxio. Waarom moet ik nu kosten betalen.

Reactie van de melder van de klacht

10 jaren geleden - Hier kunt u zien mijn probleem over DAS incasso http://www.klacht.nl/das/klacht/vervallen-betalingsregeling-3/ Als DAS incasso niet betaald aan de opdrachtgever en de opdrachtgever kosten verdubbeld wat is mijn fout hierbij. Heb DAS incasso gebeld en zeggen van dat ik meer heb betaald dan het totale bedrag wat Oxxio heeft gegeven de meer betaalde geld heb ik vandaag op mijn bankrekening gekregen. Vandaag weer het gekregen geld van DAS incasso overgemaakt naar Oxxio en wie gaat dat gat vullen ik??aanmaningskosten incasso kosten chaotisch bedrijf DAS incasso en zijn partner Oxxio.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij geschillen met uw energieleverancier kunt u naar de Geschillencommissie Energie. Leveranciers mogen geen onredelijke opzegboetes rekenen en moeten transparant zijn over tarieven.

Bron: ACM / Geschillencommissie Energie