Mijn Klacht:
Jaren geleden al hier een klacht over Oxxio gemeld, waar ik slechts een paar weken klant bij ben geweest, en dat ook betaald heb, plus de € 250,00 boete die daarmee gepaard was, door over te stappen naar een andere leverancier, omdat oa niets werkte, en ik betalen moest voor iets wat ik niet had, nl wel licht en gas, geen TV of WiFi, wat maar niet geregeld werd, maar ik wel moest betalen, voor iets wat ik niet had. Was het eenmaal geregeld werkte alles niet naar behoren. Telefoon ook in de hal, struikelen over allerlei snoeren , kortom de aansluiting die de monteur gedaan had was belachelijk, maar ook viel alles telkens uit, vaste telefonie werkte niet, etc. Oxxio weigerde mijn klacht te behandelen, tot op een dag ze reageerden met : hoop dat het zo is opgelost. Daarom reageerde ik met Hoezo opgelost? Er is helemaal niet opgelost. Ik reageerde zo omdat ze me tot op de dag van vandaag lastig vallen door incassobureau ’s op me af te sturen, en dat bedoelde ik nou, dit bedrijf heeft zijn administratie totaal niet op orde.
Dat ik er een paar weken klant geweest ben bij Oxxio was in 2018, en eindigde in 2018. Toen de directeur hier zei ; hoop dat het zo is opgelost heb ik idd een hele tijd niets meer vernomen van Oxxio, nu jaren later hebben ze expres denk ik zolang gewacht met natrappen en het zo lang gerekt dat ik ineens duizenden euro’s moet gaan betalen, gekker moet het niet worden.
Die paar weekjes dat ik daar gezeten heb, is gewoon voldaan, al eeuwen geleden. Kan hieruit alleen maar concluderen dat dit enorme geldwolven zijn, zoals zoveel bedrijven vandaag de dag, gewoon weer proberen, met allerlei verschillende incasso bureau, want dan loopt het bedrag lekker hoog op na jaren, een bedrag wat ik ze totaal niet verschuldigd ben . Om moe van te worden dit bedrijf, echt
Gewenste Oplossing:
Fouten erkennen, ophouden geld van mij los te krijgen die ik ze niet verschuldigd ben, ophouden telkens diverse incassobureaus op me af te sturen, intrekken dat belachelijke bedrag, ik ben ze niets verschuldigd
