Klacht: Overzetten telefoonnummer

op 01 juli 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het overzetten van het bestaande telefoonnummer is na meer dan een maand nog steeds niet opgeleverd. Fiber geeft in eerste instantie geen reden op, in tweede instantie (na een formele klacht) wordt gemeld dat de storing is opgeheven en het in de loop van de week zal werken. Dat is nu anderhalve week geleden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de aansluiting snel wordt geregeld

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 04 juli 2017 om 10:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Ham,
Wij zien dat gisteren de nummer portering afgerond is en dat uw eigen nummer nu meegegeven moet worden als u uitbelt. Wij willen ons excuus aanbieden dat de oplossing wat langer op zich heeft laten wachten dan wij hadden gehoopt.
Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u.
Met vriendelijke groet,
Fiber Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Charles D.