Mijn Klacht:
bij mijn buurvrouw van 80 jaar zijn 2 heren aan de deur geweest om een contract aan te bieden. door opdringering gedrag en slechte gezondheid is zij het contract aangegaan. Doordat er een verkeerde emailadres is genoteerd heeft mijn buurvrouw geen ontvangstmail ontvangen. Wel stond er 2 weken later tot mevrouw der verbazing een monteur om het aan te sluiten. Doordat zij wat vergeetachtig is en het niet meer wist heeft zij de m onteur weggestuurd. door priveomstandigheden ben ik haar gaan helpen met haar financiele situatie. hierdoor kwam ik erachter dat zij een contract was aangegaan. gelijk contact opgenomen met fiber de situatie uitgelegd en het zou doorgezet worden. een week later nog niet teruggebeld dus wederom weer teruggebeld. werd weer doorgezet. toen heeft mijn buurvrouw een bedrag terug ontv. dus wij dachten dan is het opgelost. tot mijn grote verbazing hebben zij deze maand weer een bedrag automatisch willen incasseren. gelijk net weer gebeld maar kreeg de receptie die blijkbaar mij niet kon doorzetten omdat het druk is. nou zij zijn wel heel snel met het contract aansmeren en geld incasseren bij een vrouw van 80 die vergeetachtig aan het worden is. echt onacceptabel en dit heb ik die vrouw ook laten weten. doordat er geen mail binnen is gekomen met ontvangstbevestiging hebben wij niet binnen de colpertage periode kostenloos van het contract af kunnen komen. tevens heb ik tijdens de gesprekken aangegeven dat we best bereid zijn om een boete te voldoen maar stoppen met incasseren en contract per direct beeindigen.
Gewenste Oplossing:
contract kosteloos laten beeindigen en ze moeten stoppen met automatisch incasseren. Mevrouw heeft het al lastig met rondkomen en een dubbele dienst die niet opleverd is onnodig. mevrouw heeft al een aantal jaren alles bij kpn.
