Klacht: Overvollebus

op 26 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er gaat bij ons in de dorpen en omgeving 1 bus die sinds dit jaar altijd overvol zit. Je kan er altijd net aan bij en de busschauffeur wordt boos als we niet kunnen ‘opschuiven’ naar het bovenste gedeelte. Maar wij hebben de oude bussen met lage leuningen en als je je daar moet vasthouden is dat super inveilig. Het maakt niet meer uit wanneer je de bus pakt het is altijd druk. De aansluiting vanaf tilburg is ook slecht. Als je de bus mist moet je al een uur wachten en ben je een uur later thuis.

Gewenste Oplossing:

Kan er een extra bus rijden, 2 in het uur. Ik hoor er vaak mensen over in de buurd dat dat handig zou zijn en mij lijkt het ook beter.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Hoi Manon, Wat ontzettend jammer om te horen! Zou je me kunnen vertellen om welke buslijn het gaat, en wanneer je dit hebt ervaren? Hoe laat ben je bij welke halte ingestapt? Groet, ^NT Arriva Webcare.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 oktober 2016 om 11:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door ManonTMRS