Klacht: Overvolle metro’s en airco.

op 06 september 2018 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

Vanmorgen om 7.00 uur alweer een defecte metro. Gevolg: volle perrons, metro zo vol dat er geen mensen meer bij kunnen. Waarom altijd die ellende in de spits? De informatie op de borden kloppen niet en geven verwarring. Eerst denk je dat de metro er zo aankomt, dan komt de melding wordt verwacht en dan schiet de tijd ineens door naar 20 minuten wachttijd. Heel fijn! Grote ergernis als je netjes op tijd op je werk wilt zijn.
Dan de frisse lucht in de metro, de airco, ook fijn met zoveel mensen in de metro. En de vrouwen in de overgang. Alsjeblieft doe iets aan goede airco. Het is veel te warm in de metro. Mensen worden niet lekker!.

Meer metro's of metrostellen in de spits. Zodat de metro niet zo vol is. Soms moet je gewoon een metro voorbij laten gaan.

En het allerbelangrijkste: BETERE AIRCO, FRISSE LUCHT. Nu beslaan de ramen soms zelfs.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RET

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RET nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.H.Boelen