Klacht: Overvolle bussen Etten-Leur – Breda

op 29 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Wanneer ik naar school moet en de bus tussen 7 en 8 uur pak, zit deze zo vol dat ik en veel anderen er niet meer bij kunnen. En wanneer we er wel bij kunnen blijft iedereen elkaar verder naar binnen duwen zodat je bij wijze van spreken niet eens meer normaal adem kan halen. Er is toch een maximum aantal mensen wat in de bus kan lijkt me. Dit is geen fijn vervoer en ik zie er dan ook altijd tegenop wanneer ik op de bus sta te wachten. (Die overigens ook vaak te laat komt) Dan heb ik het over de 311 naar Breda van 7:20. Een extra bus heb ik tot nu toe maar 1 keer gezien, zou fijn zijn als deze gewoon vaker kwam.

Meer extra bussen inzetten, en de normale bussen op tijd laten komen zou fijn zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 29 september 2016 om 08:31 geantwoord

Beste Gianni,

Oei, niet leuk om te lezen dat je een volle bus ervaart wanneer je van Etten-Leur naar Breda reist. Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is als iedereen elkaar verder naar binnen duwt. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat jouw bevindingen ter evaluatie en monitoring meegenomen kunnen worden. Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering!

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door giannidw