Klacht: Overvolle bussen

op 02 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanaf maandag 29 augustus probeer ik als 17 jarige student in de ochtend vanuit Veghel naar Eindhoven te reizen met de bus. Dit is tot en met vandaag nog niet gelukt. Overvolle bussen die daardoor niet stoppen. Ook de 2 bussen die daarop volgen zitten overvol en rijden dus door. Ik heb een abonnement en ben dus een betalende klant die geen gebruik kan maken van de bus.. dit gaat echt nergens over en is naar mijn idee makkelijk op te lossen.. doe dit dan a.u.b.

Laat in de ochtend a.u.b. meerdere bussen achter elkaar komen zodat iedere klant gebruik van de bus kan maken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 02 september 2016 om 14:20 geantwoord

Hallo Maud,

Bedankt voor je bericht. Deze week is er nog volgens de vakantiedienstregeling gereden. Wel werd waar nodig al met extra bussen versterkt. Jammer om te lezen dat dit in jouw geval niet goed is gegaan.

Vanaf 3 september rijden we weer de normale dienstregeling en dus op volle sterkte. Waar nodig wordt ook dan nog met extra bussen gereden. Dit wordt van dag tot dag bekeken. De verwachting is daarom dat deze problemen vanaf maandag in ieder geval voor een groot deel verholpen zijn.

We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je deze week ervaren hebt.

^DK
Webcareteam Arriva