Klacht: Overvol

op 11 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Afgelopen vrijdag, 9 september, reisde ik na school naar huis toe met de trein vanuit Zwolle. De trein zat echter zo vol dat we er bijna niet meer bij in konden. Uiteindelijk is het met een beetje passen en meten wel gelukt, maar er waren wel mensen die op het perron moesten wachten op de volgende trein. Zondag 11 september zat de trein wéér zo vol.

Wanneer er een treinstel bij komt zodat er niemand op het perron hoeft te wachten omdat de trein te vol is om er bij in te kunnen. Niet iedereen kan namelijk met de spitstrein reizen omdat de bussen hier niet op aan sluiten op het station van bestemming, dan ben je alsnog een half uur langer onderweg bent.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Aileen, Wat jammer om te horen dat je tweemaal dit weekend een volle trein hebt getroffen, waarbij zelfs te weinig capaciteit was om alle passagiers mee te nemen. Zou je me kunnen vertellen hoe laat je op beide treinlijnen bent gestapt en in welke richting je reisde? Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare.

Reactie van de melder van de klacht aileenvandijkx

1 jaar geleden - Vrijdag stapte ik rond half 5 in de trein in Zwolle richting Emmen. Zondag 19:16 van Marienberg naar Zwolle. Vrijdag werd zelfs door het personeel in de trein aangeraden om hier een klacht over in te dienen, ook vandaag was de conducteur er weer goed flauw van.

Arriva

Heeft op 11 september 2016 om 19:58 geantwoord

Hoi Aileen,

Dank voor de aanvulling! Ik heb je signaal intern doorgestuurd.

^NT
Arriva Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door aileenvandijkx