Klacht: Overstappen en klantenservice

op 09 juli 2019 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Onze zoon zou overstappen naar Vodafone. We hebben gebruikt gemaakt van de overstap service en krijgen een nieuwe simkaart van Vodafone en de melding dat hij per 10-07 over is met nummerbehoud. Inmiddels is hij in Engeland voor een excursie en is zijn nummers sinds gisteren uit de lucht. Wij kunnen dus enkel nog contact met hem hebben per whatsapp. nu zijn wij verwikkeld in een kastje-muur verhaal tussen Vodafone en Youfone, waarbij Vodafone je serieus te woord wordt gestaan en snel geholpen wordt en je bij Youfone een zuchtende medewerker krijgt die niet klantvriendelijke is.

Het telefoonnummer per direct weer in de lucht brengen en overzetten op de 10e.
Personeel aannemen dat klachten en klanten serieus neemt en daarbij tijdig opneemt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 10 juli 2019 om 15:31 geantwoord

Heeft op 13 juli 2019 om 21:41 geantwoord

Correct, Vodafone heeft aktie ondernomen door eerder het nummer in de lucht de brengen dan de overeengekomen datum. Vodafone heeft de datum van 10 juli doorgekregen van Youfone en dat aan ons gecommuniceerd.
De klantenservice van Youfone heeft ons een dag lang aan het lijntje gehouden zonder oplossingen en zij hebben niet teruggebeld wat was toegezegd. Nadat we zelf weer contact op hebben genomen kregen we wederom geen oplossing vanuit de klantenservice.
Gelukkig zijn we nu van Youfone af.
Je zult ons nooit weer als klant zien. De abonnementen lijken op het eerste oog heel mooi, maar het riekt naar oplichting. Je moet enorm goed alle voorwaarden lezen om geen poot uitgedraaid te krijgen. Als je dan ook nog slecht ongemotiveerd personeel aan de lijn krijgt, laait de frustratie alleen maar verder op.

tot nooit weer ziens Youfone!

Alle klachten die gemeld zijn door wmeerens