Klacht: overstapboete

op 28 april 2016 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Wij zijn een paar weken geleden aangesproken op straat om kosteloos over te stappen naar Oxxio. Een paar weken erna kregen we een rekening met 100 euro overstapboete, en helaas een heel ander contract dan waar we voor getekend hebben.

Oxxio betaald onze overstapboete.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Oxxio

11 maanden geleden - Beste mevrouw Hoekzema, Vervelend om te vernemen dat je een opzegvergoeding van de vorige leverancier hebt ontvangen en dat het contract van ons niet overeen komt met wat er getekend is. Ik ben benieuwd wat voor contract het zou moeten zijn, zodat ik kan kijken wat ik voor je kan doen. Daarna kijken we wat er te doen is aan de opzegvergoeding, want bij een 1 of 1,5 jarig contract vergoeden we de boete niet. Ik zie graag wat meer informatie tegemoet. Met vriendelijke groet, Malika Oxxio

Oxxio

Heeft op 03 mei 2016 om 10:27 geantwoord

Beste mevrouw Hoekzema,

Ik zie graag wat meer informatie tegemoet.

Malika
Oxxio

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door lisanadien
x