Klacht: Overstap van Ziggo naar Vodafone!

op 15 september 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

De overstap is een hel gebleken waarbij er van alles misging. Geen simkaarten ontvangen van 3 nieuwe abonnementen. Anderhalf uur aan de telefoon gehangen en van het kastje naar de muur gestuurd! Weer Ziggo gebeld ten einde raad en die konden gelukkig in het systeem van Vodafone de simkaarten doorsturen…wat was nou het probleem bij Vodafone??? Dan bij de activatie wéér problemen doordat de site overbelast lijkt. Weer gebeld en dan krijg ik weer te horen dat de activatie door mijn man moet worden bevestigd? Hij moet bellen niet ik terwijl ik de overstap geregeld heb! Kortom, een afdelingshoofd of teamleader mag ik niet spreken om mijn beklag te doen. Niemand voelt zich terecht verantwoordelijk voor de zooi die deze overstap veroorzaakt heeft. Simkaarten worden dus niet op tijd verstuurd en dan sta je zonder bereik en service met lege handen bij Vodafone! Los het zelf maar op!!!
Als ik dit geweten had was ik mooi bij Ziggo gebleven…deze namen gelukkig wél verantwoording voor het gedoe…zo daar kan Vodafone nog wat van leren zeg

NIET

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SylvieR