Klacht: Overstap onmogelijk door vertraging

ryandoveren op 30 oktober 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Arriva,
Mijn naam is Ryan Doveren. Ik ben student en werkzaam in Beek. Om naar mijn werk te reizen moet ik de stoptrein vanuit Heerlen richting Maastricht Randwyck nemen. Ik moet eerst de stoptrein van eygelshoven naar Heerlen nemen. De overstap is altijd een probleem omdat de stoptrein richting Heerlen ALTIJD moet wachten op de trein van maastricht die naar Aachen gaat. De trein in Landgraaf zou volgens de planning om 08:47 vertrekken richting Heerlen en om 08:53 vertrekt mijn trein richting Maastricht Randwyck. Vandaag was al de zoveelste keer dat de trein richting Aachen te laat was waardoor we pas om 07:52 konden vertrekken in Landgraaf en ik wederom mijn overstap miste! Hierdoor kom ik te laat op mijn werk en zie ik ook veel studenten die door dit probleem te laat komen op hun school in Maastricht.

Als ik mijn overstap eindelijk kan maken zonder een zodanig grote vertraging van de trein richting Aachen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 oktober 2020 om 12:26 geantwoord

Beste Ryan,

Wat vervelend dat je dit ervaart.
En begrijpelijk dat je hiervan baalt inderdaad. Excuses voor dit ongemak.
We hebben je klacht ingevoerd in ons systeem. We gaan dit intern doorzetten en je ontvangt van ons een reactie via e-mail.

Zoë
Arriva Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door ryandoveren