Klacht: overschrijving lukt niet.

op 22 augustus 2016 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van ING

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw Huttinga, Wat vervelend dat u geen overboekingen meer kan doen! Helaas kan ik via deze weg dit niet voor u controleren, wij willen dit wel graag voor u nakijken. Heeft u de mogelijkheid om ons een privé bericht via Facebook of Twitter te sturen? Dan kijken wij graag met u mee. Als dit geen oplossing is kunt u het beste contact opnemen met de Technische Helpdesk via 020 - 22 888 88. Met vriendelijke groet, Sanne ING Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door n.huttinga