Klacht: overmaken bedrag van vermogensspaarrekening wordt niet uitgevoerd.

op 18 december 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

Op afschrift van 2 nov. meldt abn bedrag te zullen overmaken.
20 nov. gebeld en abn zegt foutje van afd. u heeft het binnen 3 dagen.
Inmiddels 4 x gebeld en abn zegt bedrag staat op tussenrekening en betreffende afd. heeft het nog niet uitgevoerd om onduidelijke redenen.
Vanmorgen weer gebeld abn probeert afd. aan de lijn te krijgen wat niet lukt en ik word teruggebeld.
Helaas niet.. om 13.30 weer gebeld en dame zegt ogenblik wij zoeken dit uit, na 11 min. wachten heb ik maar neer gelegd.
Wordt dan wel teruggebeld met de mededeling dat het woensdag op de rek. staat.
Heb dame aangesproken op de armoedige service van ABN en dat ik er
geen vertrouwen meer in heb dat het nu wel wordt uitgevoerd.
Klantenservice heeft kennelijk geen enkele macht en controle op uitvoering waardoor de klant maar alleen gelaten wordt.

Meer service en uitvoering zoals wordt beloofd..

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

4 maanden geleden - Beste Blakoe1949, Ik kan me voorstellen dat je jouw geld graag op je rekening ziet. Het is tenslotte ook jouw geld. Spijtig om te horen dat dit zo moeizaam verloopt. Ik begrijp ook dat je na 11 minuten wachten ophangt. Wanneer het zo lang duurt, hoort je tussendoor wel een update te krijgen. Goed om te horen dat je daarna wel bent teruggebeld. Er is in dat gesprek aangegeven dat het bedrag woensdag op je rekening staat. Ik kan dit proces niet voor je versnellen. Ik hoor woensdag graag of het bedrag dan inderdaad op je rekening staat, anders zoek ik dit graag verder voor je uit. Met vriendelijke groet, Janwalter ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht Blakoe1949

4 maanden geleden - Janwalter, Wederom geen professioneel antwoord en wederom een afwachtende houding.. Na ruim zes weken had ik wel een concretere actie verwacht van ABN. Kennelijk ontbreekt dit nog steeds in in een adequate opvolging binnen de klanten service..! Met groet.

Reactie van de melder van de klacht Blakoe1949

4 maanden geleden - Janwalter, How can ? Bedrag is ontvangen zelfs 1 dag eerder dan toegezegd.. Het bewijst eens temeer dat als er aandacht en controle is op de toezegging naar de klant het veel beter kan..! Misschien kan dit in het abn klantenproces eens opgenomen worden als verbeterpunt.. Wens u alvast prettige feestdagen.. Met groet,

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 20 december 2017 om 15:27 geantwoord

Bij het overboeken van geld tussen banken, spelen meerdere partijen een rol. Hierdoor kunnen wij niet exact aangeven wanneer je het geld ontvangt en wordt er met een uiterste ontvangstdatum gewerkt. Goed om te horen dat het bij jou er zelfs al eerder is. Dat lijkt me alleen maar positief. Bedankt voor de terugkoppeling. Jij natuurlijk ook alvast hele prettige feestdagen gewenst.

Alle klachten die gemeld zijn door Blakoe1949