Klacht: Overlijden van mijn vader

op 09 juli 2021 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb de overlijdensakte gestuurd per post
Is niet aangekomen
Heb gebeld met youfone daarover
Ik ben een paar weken weg vanwege alles
Dus heb afgesproken met de de beste man dat ik na de vakantie het per mail zou opsturen
Prima was dat
Krijg ik toch mail van betalen betalen betalen laatste aanmaning
Echt verschrikkelijk
Maar reageren op mijn mail ho maar dat niet heb twee mailtjes gestuurd binnen 5 werk dagen zou ik een reactie krijgen
Mooi niet dus maar wel mailtjes van betalen
echt niet normaal vind ik dit
Ze moeten daar maar een keer samen om tafel zitten of dit
Zeker als iemand overleden is en zo behandeld wordt
Hier zijn geen worden voor

Gewenste Oplossing:

Als het opgelost wordt
En hopen dat andere mensen die niet hoeven mee te maken

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 12 juli 2021 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr Korossy