Klacht: Overlast honden strandje Centerparcs

op 10 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

We hebben een week Kempervennen geboekt om met dit mooie weer op het strandje aan de plas te kunnen zitten. Op het bord op dit strand staat verboden voor honden van 01-04 tot 01-10.
Wij hebben vanmiddag een paar uur op dit strand gezeten tussen de loslopende rennende honden. Ik heb er meer dan 15 geteld. Een hond ging op 20 cm afstand van mij zitten poepen. Het moeten aanzien de stank… Verschrikkelijk. Een andere hond ging er vlak naast zitten plassen. Er renden natte honden over mensen hun handdoeken. Totaal niet onder controle van hun bazen. Veel ergernis bij vakantiegangers. De ontlasting in het zand is onhygiënisch. Ziekmakend. Er wordt door Centerparcs niet gecontroleerd. Ik heb er een klacht over ingediend maar aangelijnd mogen honden er volgens de manager wel op dat strand. Dat bezoekers op handdoeken op dit strand in de uitwerpselen liggen vinden ze blijkbaar niet vies bij Centerparcs.
De kleine kinderen kunnen hier goed ziek van worden.

Tussen 01-04 en 01-10 geen honden op het strand zodat het zand schoon is.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 19 september 2016 om 14:27 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door MPoortugaal