Klacht: overhevelen hypotheek naar nieuwe woning

op 23 augustus 2017 over Rabobank in de categorie Banken

Rabo wil geen medewerking geven voor overhevelen huidige hypotheek naar nieuwe woning Op deze hypotheek wil ik aflossen van de overwaarde van mijn oude woning.Ik heb een aflossing- vrije hypotheek Elke keer hebben ze een ander smoesje om niet mee te werken Andere banken respecteren de overheveling wel echter ik heb een hypotheek bij de rabo.
Deze bank discrimineert ouderen ik kan tot mijn dood wel blijven zitten op hogere kosten dat vind deze bank geen probleem maar om mijn kosten te verlagen en bij alle sociale hulpverlening en winkels te wonen geeft men niet thuis en komt met allerlei eisen die niet op mijn duurdere eigen woning rusten Ik dacht dat de rabo een verzorgings- plicht had maar men laat de oudere klanten in de steek . Men denk alleen aan winst en mooie verhalen in de krant wij gaan weer service leveren.De rabo is al vele klanten verloren ook de reclame op TV binnen 5 dagen een Hypotheek ik ben ondertussen 4 weken bezig en nu een afwijzing ik kwam als dekking 25.000 euro te kort zonder uitleg De volgende smoes om niet mee te werken Het hoofd kantoor heeft regels en daar mogen wij niet van afwijken .In eerste instantie was men voor later trok men zich terug De makelaars in mijn dorp en omgeving raden hun klanten aan niet in zee te gaan met deze bank het regent klachten ook het eigen personeel ziet het niet meer zitten met het hoofdkantoor.

Dat als nog ik mijn oude hypotheek mee kan overhevelen naar nieuwe locatie tegen mindere kosten

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door goudzwaart