Klacht: Overgewicht

op 12 oktober 2016 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

Op 24 augustus 2016 hebben we een vliegreis geboekt voor 3 personen van Johannesburg naar Kaapstad. Bij de boeking hebben we 3 x extra betaald om de bagage te verhogen van 20 naar 25 kilo. Helaas hebben we moeten bijbetalen omdat Tix dit geld wel heeft betaald gekregen maar verzuimd heeft omdat aan de vliegmaatschappij door te geven. Op onze mails wordt niet gereageerd en de telefoon wordt niet opgenomen bij Tix om hierover te klagen.

Als we de gemaakte onkosten vergoed krijgen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tix.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Tix.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tix.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tix.nl

Heeft op 12 oktober 2016 om 09:06 geantwoord

Beste Eduard,

Bedankt voor je bericht.
Het spijt ons te lezen over de gebeurtenissen op bestemming. Wij kunnen ons goed voorstellen dat het de nodige frustratie met zich meebrengt wanneer je op de luchthaven wordt geconfronteerd met kosten voor een service die al geregeld had moeten zijn. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Daarnaast ook onze verontschuldiging voor de verlate reactie vanuit ons contact center op je verschillende e-mails. Wegens onvoorziene omstandigheden waren zij niet in de mogelijkheid het gestelde reactietermijn te halen, waardoor er vertraging is ontstaan in het bieden van een antwoord. Wij hebben je e-mails inmiddels kunnen terugvinden en wij zullen deze vandaag in behandeling nemen. Je zult zo spoedig mogelijk per e-mail een reactie mogen ontvangen.

Mocht je nog verdere vragen hebben, kun je ons in de tussentijd per e-mail bereiken via e-mailadres: customercare@tix.nl . Wij zullen eventueel verdere vragen dan direct meenemen in de behandeling.

Customer Care
TIX.nl

Alle klachten die gemeld zijn door ontevredenklaas