Klacht: Overeenkomst niet gehanteerd

op 17 juli 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 4 juni 2019, sloot ik telefonisch een mondelinge overeenkomst met Vodafone (ZIGGO) verkoop de hr. Minals. De hr. Minals belde mij, na aanleiding van mijn opzegging Ziggo tvinternet. Ik wist al welk mobiel ik zou kopen en vermelden duidelijk de Samsung S10 groen (vanwege de 3 camera’s). Betreft ZIGGO tvinternet korting, bood de hr. Minals ons het volgende aan: Ziggo tvinternet jaar contract met de 1e 6 mnd € 29,95 en daarna € 2,50 korting per maand vanwege alles ineen pakket, gezien wij ook 2x een abonnement mobiel internet voor € 8 pp. namen. Ik vroeg de hr. Minals om de prijs van de S10, deze vermelden € 389. Na ons fijne gesprek, ontving ik de bevestiging via de mail met het verkeerde mobiel. Ik zou de s10E krijgen i.p.v. de S10! Hierop heb ik direct een klacht via online formulier ingediend en meerdere malen gechatgebeld met de klantenservice en nu 6 weken verder nog geen antwoord, oplossing. Mondelinge overeenkomst is bindend en ja lastig te achterhalen, maar ik heb in de klacht gemeld dat zij het gesprek maar moeten terug luisteren, gezien het opgenomen is, zoals vermeld is.

Ik ben tevreden, als VodafoneZiggo zich aan de mondelinge overeenkomst houd, zodat mijn partner en ik nieuwe klanten kunnen worden. Het zou fijn zijn, als de klachten afdeling de moeite neemt op de klacht nr. 190604-001393 af te handelen op een klantvriendelijke manier, waar een positieve oplossing bij uitkomt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mcblok