Klacht: Over volle bussen Maastricht

op 20 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer mevrouw,
Ik ben niet te spreken over de bussen in Maastricht!
Het is belachelijk hoe druk en vol de bussen zijn. Mensen zijn letterlijk sardientjes in blik. Iedereen staat op elkaar gepropt! Er is geem plek om te staan, laat staan je vast houden. De bussen zijn niet optijd wat mijn ontiegelijk stoort. De bestuurders bepalen zelf wel wanneer ze rijden en bepalen wanneer mensen instappen. De bussen zijn zo vol dat mensen de achter deurrn gebruiken zodat ze toch op hun bestemming komen, wat besluit de bus chauffeur.. iedereen uitstappen die achter in zijn gestapt en opnieuw latem inchekke bij de voorste deur. Sorry hoor ipv kinderachtige spelletjes te spelen om wat duidelijk te maken aan de mensen ZORG DAT DE BUSSEN OPTIJD ZIJN ZODAT MENSEN OPTIJD OP HUN WERK ZIJN OF SCHOOL! Of zet meer bussen in!

Meer bussen inzetten

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Eleanorewillems14121993, Wat balen dat de bussen in Maastricht zo vol zijn en dat de chauffeurs 'spelletjes' spelen. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:09 geantwoord

Beste Eleanorewillems14121993,

Helaas hebben we tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Wij zullen de melding dan ook afsluiten. Indien je toch nog een melding wil maken kun je terecht op onze site om dit formulier in te vullen:

^SH
Webcareteam Arriva