Klacht: over de vakantie en de reis

op 13 augustus 2017 over Solmar Tours in de categorie Online Reisbureaus

wij gingen 24 juli naar benidorm met solmar tours helaas werden wij de laat gebracht en zaten 30 uur in de bus en we mochten er maar 3 keer even onze benen strekken plus de bus wist niet eens de route naar de hotels wij kwamen half 3 in ons hotel aan en waren er kapot van
wij hebben ook gevraagt een tripje naar alicante wij betaalte 35 euro hier voor maar inplaats dat werden wij afgezet in de stad en moesten het daar mee doen dit vind ik veelte duur en niet netjes
toen wij met de bus terug gingen naar nederland was de bus uur te laat wij zouden op gepikt worden om half 2 en kwamen half 3 ook waren ze onbeschoft ze zeiden jullie zijn dat laat maar we stonden al aan de overkant op hun de wachten dit is niet klantvriendelijk en als je ze nodig had je kon ze niet eens 24 uur bellen ook niet met nood

zal graag wat geld terug zien ook wegens alicante
want dit kan zo niet zo lang in de bus zitten zonder weinig stoppen en ook nog 35 euro laten betalen voor iets wat je niet wou zien

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Solmar Tours over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door joanne28