Klacht: OV opladen gaat fout

op 09 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik laadde laatst (8 augustus) mijn OV kaart op bij Haarlem Station. ik heb daar 20 euro op mijn OV gezet, toen ik wilde inchecken lukte dat niet. Ik ging weer kijken bij het oplaadpunt en zag dat de 20 euro niet op mijn OV stond. Ik heb er nog een keer 20 euro op gezet, wat wel is gelukt. Toen ik thuis ging kijken zag ik dat er 2 keer 20 euro van mijn bankrekening afgescheven is. ik probeerde te bellen maar naar een half uur/ 3 kwartier stond ik nog steeds in de wacht.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn 20 euro terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 29 augustus 2016 om 07:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door RomyWal