Klacht: Oudere mensen onterecht naar de klantenservice laten komen in tijden van Corona

op 23 mei 2020 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb mijn ouders een cadeaubon gegeven. Blijkbaar was de bon pas na 48 uur te gebruiken wat ik op zich al zeer vreemd en onnodig vind. Nergens op de website wordt aangegeven dat dit de reden is waarom de cadeaubon niet in te wisselen is. Mijn ouders namen contact op met de klantenservice en in plaats van hen te vertellen dat het komt door de 48 uur werd hen verzocht naar Ikea te komen. Hier hebben ze 2 uur in de rij gestaan om vervolgens dus de reden te horen. Ik heb hier een telefonisch een klacht over ingediend. Ik kreeg iemand genaamd yildau(?) aan de telefoon. Er werd letterlijk lacherig op mijn klacht gereageerd en verteld dat de klantenservice niks van cadeaukaarten weet? Echt bizar. Vervolgens zei ik als reactie dat de klantenservice dit soort basis informatie wel hoort te weten en zo niet dat ze dan lekker thuis moet gaan zitten niks doen. Toen zei onze bijdehante yildau lacherig dat ze nu ook lekker thuis zit door Corona. Is dit hoe jullie personeel klanten te woord mag staan Ikea?? Jullie moeten je schamen.

Ik verwacht dat Ikea zsm contact met mij opneemt en ik normaal te woord wordt gestaan. Ook wil ik een excuus van Yildau. Zo niet dan post ik mijn klacht overal.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door danejordan